До уваги учнів та батьків!


ПРАВИЛА КОНКУРСНОГО ПРИЙМАННЯ УЧНІВ

ДО ХАРКІВСЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 166 „ВЕРТИКАЛЬ” ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Приймання учнів до спеціалізованої школи №166 «Вертикаль» з поглибленим вивченням іноземних мов здійснюється на конкурсній основі згідно з цими правилами. Вони розроблені відповідно до «Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів)», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України 19.06.2003 р. № 389, Положення про загальноосвітній навчальний заклад та на підставі Статуту ХСШ № 166 „Вертикаль”.

2. У конкурсному відборі (конкурсі) можуть брати участь діти незалежно від місця проживання.

3. Конкурсні випробування здійснюються на безоплатній основі.

2. ОРГАНІЗАЦІЯ КОНКУРСУ

1. Правила конкурсного приймання оголошуються не пізніше ніж за два місяці до його початку. Оголошення щодо умов і термінів проведення конкурсу розміщується у приміщенні ХСШ № 166 „Вертикаль” на першому поверсі. Зміст оголошення доводиться до відома населення через місцеві засоби масової інформації та сайт школи (school166.edu.kh.ua).

2. Не пізніше ніж за місяць до початку основного конкурсу в приміщенні навчального закладу вивішується перелік питань з навчальних предметів, за якими проводитимуться випробування, а також теми творчих робіт із зазначенням вимог до їх змісту, порядку оформлення та подання.

3. Випробування в рамках основного конкурсного приймання проводяться лише після закінчення навчального року (червень-липень). За наявності вільних місць допускається додаткове конкурсне приймання (серпень). У цьому разі зарахування дітей, які пройшли конкурсний відбір, проводиться не пізніше ніж за тиждень до початку нового навчального року.

4. Додаткове конкурсне приймання може, як виняток, відбуватися протягом навчального року за наявністю вільних місць за таких самих умов, що й основне. При цьому наповнюваність класів не повинна перевищувати 30 учнів.

5. Для проведення конкурсних випробувань у класах спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземної мови створюються педагогічна комісія. Склад комісії затверджується наказом директора навчального закладу за погодженням з радою навчального закладу. До складу комісій залучається практичний психолог. Головою конкурсної комісії є директор ХСШ № 166 „Вертикаль” або його заступник.

6. Для участі в конкурсі дітей, які вступають до 1-го класу спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземної мови, крім заяви, подаються копія свідоцтва про народження та медична картка дитини встановленого зразка.

7. До конкурсної комісії можна подавати копії дипломів, грамот, інших документів, які підтверджують здібності учнів з обраної спеціалізації та відображають їх навчальні або творчі досягнення.

8. Не дозволяється вимагати від учнів характеристик з попереднього місця навчання, довідок з місця роботи батьків тощо.

9. Діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, діти-інваліди, діти, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС, під час конкурсного прийому при однакових результатах випробувань користуються пільгами при зарахуванні.

3. ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

1. Основне конкурсне приймання дітей, які вступають до 1-го класу спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземної мови проводиться в червні-липні у формі співбесіди з дитиною в присутності її батьків або осіб, які їх замінюють.

2. Співбесіда з дитиною, яка вступає до 1-го класу спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземної мови включає виконання спеціальних діагностичних завдань для перевірки рівня загального розвитку дитини, її функціональної готовності до систематичного навчання та здатності до вивчення іноземної мови.

Такі завдання розробляє педагогічна комісія на основі матеріалів, запропонованих центром практичної психології і соціальної роботи Київського району м. Харкова.

Розроблені завдання затверджує директор ХСШ № 166 „Вертикаль” за погодженням з управлінням освітою Київської районної ради.

Не допускається перевірка знань та умінь дитини понад обсягу державних вимог навчально-виховних програм дошкільного навчального закладу.

3. Чисельність педагогічної комісії для співбесіди з дитиною, яка вступає до 1-го класу спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземної мови, не може перевищувати трьох осіб, включаючи практичного психолога. Співбесіда не повинна тривати більше ніж 30 хвилин.

4. Конкурсні випробування, які проходять під час додаткового конкурсного випробування, для учнів, які вступають до 2-11 класів спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземної мови, проводяться з іноземної мови (усне опитування), з української мови (письмово), співбесіди.

5. Конкурсні випробування для учнів, які вступають до інших класів ХСШ №166 «Вертикаль» проводяться за умови наявності вільних місць, під час основного конкурсного приймання або протягом року, за таких самих умов, що й основний.

6. Додаткове приймання учнів до класів з поглибленим вивченням іноземної мови, якщо дитина навчалася раніше у навчальному закладі того самого типу або за спеціалізацією, за якою дитина навчалася раніше, може відбуватися за співбесідою.

7. Для проведення конкурсного випробування для учнів 2-11 класів у письмовій формі вступникам видається папір зі штампом навчального закладу; передбачається, що першу сторінку буде відділено від самої письмової роботи.

Після закінчення випробування письмові роботи шифруються головою педагогічної комісії та передаються для перевірки членам цієї комісії без титульної сторінки. Дешифрування робіт здійснюється головою комісії після виставлення балів.

Для проведення усного випробування вступникам видається папір зі штампом навчального закладу для підготовки до відповіді (складання тез або плану відповіді, запису основних визначень.

Письмові роботи учасників конкурсу та аркуші із записами, зробленими вступниками під час підготовки до усної відповіді, зберігаються в навчальному закладі протягом року. Місце їх зберігання визначає директор навчального закладу.

Результати конкурсних випробувань (у тому числі співбесіди) оформляються у вигляді протоколів відповідної комісії, які зберігаються в тому порядку, що й протоколи державної підсумкової атестації учнів.

8. Результати усного випробування оголошуються в той самий день, письмового – не пізніше ніж через три дні після його проведення. Списки вступників з виставленими балами вивішуються у приміщенні ХCШ № 166 „Вертикаль” для загального ознайомлення.

9. Учасники міжнародних олімпіад, конкурсів, спортивних змагань, призери та учасники ІІІ-IV етапів Всеукраїнських олімпіад, а також учасники ІІ та ІІІ етапів конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт Малої академії наук поточного року звільняються від конкурсного випробування з іноземної мови. У такому разі учневі виставляється до протоколу максимальна кількість балів.

4. ПОРЯДОК ЗАРАХУВАННЯ

1. Учні, які згідно з рейтингом пройшли конкурс, зараховуються до ХСШ № 166 „Вертикаль” наказом директора на підставі рішення конкурсної комісії. Зарахування учнів проводиться протягом 5 днів після оголошення результатів конкурсу.

2. До навчального закладу подаються такі документи: свідоцтво про базову загальну середню освіту(для 10 класу), копія свідоцтва про народження (паспорта), особова справа, медична картка (довідка) встановленого зразка.

3. Якщо учні, їх батьки або особи, які їх замінюють, не згодні з рішенням конкурсної комісії, вони можуть звернутися до голови цієї комісії з апеляцією. Апеляція подається протягом тижня після оголошення результатів конкурсу і розглядається протягом трьох днів з дня її подання. Для розгляду апеляцій створюється апеляційна комісія, чисельність та склад якої визначаються директором школи за погодженням з управлінням освітою Київської районної у місті Харкові ради. Проведення додаткових випробувань під час розгляду апеляції забороняється.

4. У разі, якщо висновки апеляційної комісії не задовольняють осіб, які подали апеляцію, останні можуть звернутися до управління освіти Київської районної у місті Харкові ради, яке створює свою апеляційну комісію, рішення якої є остаточним.

5. Учні, які за підсумками конкурсу не зараховані до класів спеціалізованої школи, продовжують навчання у закладі, де вони навчалися до участі в конкурсі. Діти, які не пройшли конкурсу для зарахування до 1-го класу спеціалізованої школи, вступають до іншого загальноосвітнього закладу.

6. Учні, які були зараховані, але не приступили до занять без поважних причин протягом 10 днів від їх початку, відраховуються з навчального закладу. На звільнені місця може проводитися додаткове конкурсне приймання.

7. Учень має право брати участь у конкурсних випробуваннях, що їх проводять декілька загальноосвітніх навчальних закладів, але для зарахування до визначеного ним навчального закладу вступник повинен надати оригінал документа про освіту (та інші відповідні документи) не пізніше ніж протягом 5 днів після закінчення конкурсу в цьому закладі.

5. КОНТРОЛЬ ЗА ПРОВЕДЕННЯМ КОНКУРСУ

1. Директор ХСШ № 166 „Вертикаль” несе персональну відповідальність за дотриманням вимог Правил конкурсного приймання учнів.

2. Контроль за організацією та проведенням конкурсу, порядком зарахування учнів до ХСШ №166 „Вертикаль” за його результатами покладається на управління освіти Київської районної у місті Харкові ради.

3. При порушенні навчальним закладом Правил конкурсного приймання, рішенням управління освіти Київської районної ради результати конкурсу визначаються недійсними. У такому разі управління освіти організовує і проводить повторний конкурс, результати якого є остаточними.



До уваги учнів та батьків!
НАКАЗ

11 .03.2010

№ 57

Про організацію та проведення роботи щодо підготовки та проведення Всеукраїнської молодіжної акції «Пам’ятати. Відродити. Зберегти»

План

підготовки та проведення організаційно-практичної роботи

щодо виконання заходів з проведення молодіжної акції

«Пам’ятати. Відродити. Зберегти» на 2009-2015 роки

№ п/п

Назва заходу

Термін

проведення

Учасники

Виконавці

1

Активізувати серед учнівської молоді інформаційну роботу з популяризації національної історії та культури шляхом ознайомлення з об’єктами історичної та культурної спадщини України.

2009-2015 роки

Адміністрація.

Вчителі-предметники, педагоги-організатори, актив учнівського самоврядування

Адміністрація. Голоми М/О.

Актив ШУМ.

2

Сприяти залученню учнів до участі у фестивалях, конкурсах, турнірах, виховних заходах патріотичного спрямування

2009-2015 роки

Адміністрація.

Вчителі-предметники, педагоги-організатори, актив учнівського самоврядування

Адміністрація, педагоги-організатори

3

Залучати учнів школи до участі в акції «Слобожанські дзвони Перемоги» за напрямками:

- «Ми пам’ятаємо цей день» - спогади ветеранів, очевидців Великої Вітчизняної війни;

- «Стежки, опалені війною» - розробка екскурсійного маршруту;

- «І подвиг цей святий забути світ не в змозі» - опис братських могил, обелісків.

2009-2015 роки

Адміністрація.

Вчителі-предметники, педагоги-організатори, актив учнівського самоврядування

Адміністрація, педагоги-організатори, класні керівники

4

Забезпечити участь учнів в упорядкуванні та облаштуванні місць, пов’язаних з історією та культурою українського народу ( пам’ятник жертвам Чорнобильської катастрофи)

2009-2015 роки

Адміністрація.

Вчителі-предметники, педагоги-організатори, актив учнівського самоврядування

Адміністрація, педагоги-організатори,

Класні керівники

5

Забезпечити участь дітей школи в проведенні екологічних десантів, рейдів, екологічних двомісячниках

2009-2015 роки

Адміністрація.

Вчителі-предметники, педагоги-організатори, актив учнівського самоврядування

Адміністрація, педагоги-організатори,

Класні керівники

6

Сприяти участі учнів у Всеукраїнській виставці «Щедрість рідної землі» в рамках щорічного Всеукраїнського конкурсу «Мій рідний край, моя земля»

2009-2015 роки

Адміністрація.

Вчителі-предметники, педагоги-організатори, актив учнівського самоврядування

Адміністрація, педагоги-організатори,

Класні керівники

7

Сприяти участі учнівської молоді у Всеукраїнській історико-географічній експедиції «Історія міст і сіл України» та обласній краєзнавчій акції «Славетні земляки – у світовій культурі та у пам’яті нащадків»

2009-2015 роки

Адміністрація.

Вчителі-предметники, педагоги-організатори, актив учнівського самоврядування

Адміністрація, педагоги-організатори,

Класні керівники

8

Продовжити волонтерську роботу з ветеранами мікрорайону «Північна Салтівка» - «Джерело милосердя»

2009-2015 роки

Адміністрація.

Вчителі-предметники, педагоги-організатори, актив учнівського самоврядування

Адміністрація, педагоги-організатори,

Класні керівники

До уваги учнів та батьків
НАКАЗ

10 .03.2010

№ 54

Про організацію та проведення святкових заходів із нагоди відзначення 65-річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 р.р.

План

підготовки та проведення святкових

заходів із нагоди відзначення 65-річниці Перемоги

у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 р.р.

№ п/п

Назва заходу

Термін

проведення

Учасники

Виконавці

УЧАСТЬ У МІСЬКИХ ЗАХОДАХ

1.

Участь у кіноуроках пам’яті «Вклонимося тим рокам»

Квітень

Учні 7-9 класів

Класні керівники

2.

Участь у конкурсі патріотичної пісні «У лісі прифронтовому»

Березень – квітень

Космач Д.

Толстокора О.

Остапенко В.І.

3.

Участь у міській Спартакіаді допризовної молоді та військово – спортивній гри «Патріот»

Квітень – травень

Хлопці 10-11 класів

Харьков В.Б.

4.

Участь в акції «Георгіївська стрічка»

Травень

1-11 класи

Педагог-організатор

РАЙОННІ ЗАХОДИ

1.

Районний конкурс учнівських робіт «Ордена та медалі моєї родини»

Березень

Учні 5-11 класів

Гур’єва В.О.

2.

Районний конкурс на кращий малюнок, плакат – акція «Голуб миру»

Квітень

Учні 1-9 класів

Гур’єва В.О.

3.

Святковий концерт для ветеранів – інвалідів Київського району на базі ЦДЮТ № 3

Травень

Актив самоврядування, волонтери

Потопахіна Л.І.

4.

Святковий концерт для ветеранів Великої Вітчизняної війни Київського району в театрі ім. Пушкіна

Травень

Актив самоврядування, вокалісти

Педагоги-організатори

5.

Районна громадянській панахида на воїнській меморіальній дільниці 2-го міського кладовища

Травень

Учні 5-9 класів

Буєвська Т.І.

Класні керівники

6.

Проведення літературно – музичних композицій до Дня Перемоги (по мікрорайонам), поздоровлення ветеранів

Квітень – травень

Учні 1-11 класів

Класні керівники, учителя історії, педагоги – організатори

7.

Захист проекту на кращий дизайн клумби пришкільної ділянки «Салют Перемоги»

Квітень – травень

1-9 класи

Богачова А.П.

Класні керівники

8.

Підготовка відеоматеріалів – інтерв’ю з ветеранами Великої Вітчизняної війни, участь у конкурсі учнівських робіт «Київський район – очима юних»до Дня Великої Перемоги.

Березень – квітень

Учні 5-11 класів

Педагоги-організатори

9.

Створення електронної книги «Вдячність» на сайті управління освіти Київського району

Квітень

Учнівське самоврядування

Степаненко Ю.В.

10.

Створення альбому «Історія бойової та трудової слави» Київського району

Березень – квітень

Учнівське самоврядування

Харьков В.Б.

11.

Конкурс патріотичної пісні «У лісі прифронтовому»

Березень - квітень

Обдаровані учні ( Космач д., Товстокора О)

Остапенко В.І.

12.

Участь у створенні сторінки «Воєнне минуле моєї родини» сімей вчителів Київського району на сайті управління освіти Київського району

Березень – квітень

Обдаровані діти

Педагоги-організатори

Степаненко Ю.В.

13.

Районний конкурс «Київський район очима юних. Проблеми та перспективи розвитку», присвячений 65 – ій річниці Перемоги

Березень - квітень

Учні 1-11 класів

Класні керівник, педагоги-організатори

14.

Районний конкурс – огляд стройової пісні

Травень

9-10 класи

Харьков В.Б.

ШКІЛЬНІ ЗАХОДИ

1.

Залучення учнівської молоді до відвідування виставок, присвячених Великій Вітчизняній війні, експозицій Харківського історичного музею та шкільних музеїв бойової слави

Квітень - травень

Учні 1-11 класів

Класні керівники

2.

Виставки в шкільних бібліотеках наукової, художньої літератури, присвячені подіям Великої Вітчизняної війни

Квітень - травень

Актив самоврядування, лектори Світлиці»

Полякова А.О.

3.

Проведення екскурсії пам’ятними місцями Великої Вітчизняної війни м. Харкова та Харківської області

Березень-травень

Учні 1-11 класів

Класні керівники

4.

Проведення зустрічей з ветеранами війни, уроків мужності в школах та в Харківському історичному музеї

Квітень - травень

Учні 1-11 класів

Класні керівники, педагоги-організатори

5.

Проведення конференцій, бесід, лекцій для учнів «Харків у роки Великої Вітчизняної війни», «Підпільний рух у Харкові», «Нагороди періоди Великої Вітчизняної війни»

Квітень - травень

Учні 8-11 класів

Класні керівники, учителя історії

6.

Підготовка тематичної експозиції, стенду, альбому

Квітень - травень

Учні 9-11 класів

Харьков В.Б.

7.

Святкові концерти для ветеранів Великої Вітчизняної війни по закладам освіти

Травень

Учні 1-11 класів

Педагоги-організатори

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ШКІЛЬНОГО ТА РАЙОННОГО САМОВРЯДУВАННЯ

1.

Проведення акції милосердя «Пам'ять серця»

Квітень - травень

Актив самоврядування

Потопахіна Л.І.

2.

Підготовка «Альбому пам’яті» (відеозвіт про підготовку та проведення святкових заходів до Дня Перемоги)

Травень

Актив самоврядування

Потопахіна Л.І.

До уваги батьків!
ВІдповідно до листа начальника управління освіти м. Харкова О.І. Деменко рішення XXXVIII сесії V скликання № 269/09 від 25.11.2009 р. Харківської міської ради Харківської області:

"Про заборону продажу слабоалкогольних напоїв, пива та напоїв на його основі громадянам, які не досягли 18 років ".

До уваги учнів та батьків!

З метою недопущення виникнення епідемії грипу та гострих респіраторних захворювань у ХСШ №166 "Вертикаль" було призупинено навчально-виховний процес з 02.11.2009 року терміном на три тижні.

У зв'язку з цим учням необхідно виконати додаткові домашні завдання....

2 класи

Математика: завдання для повторення с.60-82
Читання: читати додаткову літературу.
Укр.мова: списувати по 1 реченню кожного дня з текстів підручника "Українська мова 2 клас"
Я і Україна: с.40-50 (читати)
Німецька мова: робочий зошит с.20-25 повторити, №№ 10-15, №№ 1-5 - слова.

3 класи

Математика: 1ч. ур.26, 2ч. ур. 1-6
Українська мова: параграф 16-21 - вправи з будинком в зошит.
Читання: с.60-97 читати, виконувати завдання після текстів та завдання в зошитах.
Я і Україна (Природознав.): с.98-104 читати, відповідати на питання, завдання в зошитах.
Я і Україна (Громад.освіта): с.32-40 читати, відповідати на питання, завдання в зошитах.
Англійська мова (для 3-Б класу): Unit 11,12, завд. PB+WB
Французька мова (для 3-В класу): с.36-37, діалог, с.38-39 впр.1-6, с.39 - грамматика.
Німецька мова: повторити слова та правила. Робочий зошит с.20-25 № 8-16.

4 класи

Математика : ур.1 № 9,10,12; ур.3 № 13,15; ур.4 № 11,15,16; ур.5 № 9,13; ур.6 №12,14,15
Укр.мова: вправа 128-132 - 1тиждень; 2 і 3 тиждень: по 4 речення списати з любого тексту.
Читання: с.68-99
Я і Україна: опрацювати теми: Материки Землі, Океани Землі, Населення Землі.
Французька мова: с.44, диалог с.47-48, упр. 1,2,3,4, с.49 - текст, слова.
Німецька мова:повторити слова та правила, робочий зошит с.18-24 № 1-15.

5 класи

Укр. мова: параграф 8-10, впр. 136,141,146,156,165,181.
Укр.літ.: Текстуальне опрацювання творів: 1) Іван Лепкий "Близнята", 2) Василь Симоненко "Цар Плаксій..."
Математика: опрацювати тему: "Додавання, віднімання, множення і ділення натуральних чисел".
Природознавство (для 5-Б): розглянути тему: Вода як розчинник.
Історія: параграф 6-8, читати.
Природознавство (для 5-А та 5-В): параграфи 7,8,9
5-В
Французька мова: Написати твір "Мій друг(фізичний портрет, риси характеру) с. 17-18; Граматика - розглянути майбутній час дієслова (Futur Simple) c.19-22, написати твір про себе чи свого товариша у майбутньому часі. Намалювати та написати твір "Моя родина" генеалогічне дерево. Повторити : числівники до 1000, відмінювання неправильних дієслів: 179-182 - вивчити.

6 класи

Історія: теми: Середня Азія, Асирія, Персія,Древнееврейское царство.
Географія: параграф 15-19 практична робота №5, робота з картой.
Математика (6-А та 6-В): підручник А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський - 1) Знаходження дробу від числа. п.12 № 408, 410, 413, 415, 419, 423, 427, 431. 2) Взаємно обернені числа. пункт 13. №452, 455, 457(1). 3) Ділення дробів. пункт 14. №464, 466, 468, 470, 479, 481(1,2), 483, 485, 487, 489, 491, 493. 4) Знаходження числа за його дробом. пункт.15 № 517, 519, 521, 524, 526, 528, 533, 535, 541. 5) Перетворення звичайних дробів у десяткові. пункт 16. № 561, 563, 565. 6) Нескінченні періодичні десяткові дроби. Десяткове наближення звичайного дробу. пункт 17,18. № 572, 574, 580, 583, 585, 590, 594.
Основи здоров'я (для 6-А та 6-Б): розглянути теми: Особиста гігієна підлітків.
Основи здоров'я (для 6-В): розглянути тему : Гігієнічні вимоги під час занять фізичними вправами. Догляд за тілом. Формування корисних і шкідливих звичок у підлітків.
Німецька мова: с.37-51 виписати та вивчити слова, текст перекладати, виконати письмово вправи з д/з.
6-А
Англійська мова: SB, AB Unit 2,3, словник.
Природознавство: розглянути теми: Значення пристосування організмів до умов існування. Екосистема. Харчові ланцюги.

7 класи

Укр.мова: 1) повторити тему "Дієслово", підготуватися до тематичної контрольної роботи. 2) Дієприкметник як особлива форма дієслова. Активні і пасивні дієприкметники.
Укр.літ.: с.61-79 (Текстуальне опрацювання творів).
Біологія: розглянути тему: Вегитативне розмноження рослин.
Історія України: параграф 1-4, читати.
Географія: параграф 12-17, читати, робота з картою Африки.
Основи здоров'я: параграфи 6-9
Фізика: параграфи 9,10,11 впр.1-4 с.64
Хімія: самостійно відпрацювати параграф 7-8, виписати правила, схеми, впр. № 54, 55, 59-65. Знайти цікаву інформацію на тему "Дослідження над визначенням відносних мас найменших частин тіл...".
Англійська мова (для 7-А та 7-Б): AB с.10-11, SB с.18-19.
Німецька мова: с. 31-51 виписати та вивчити слова, текст перекладати, виконати письмово вправи з д/з.
7-А
Англійська мова: Module 2 SB+WB.
7-В
Французька мова: написати твір на окремому листу з ілюстраціями про Францію (опис регіонів) та про Україну. І вивчити його на пам'ять. Граматика- 1) типи запитань: с.241; 2) ступені порівняння прикметників с.241; 3) часи дієслів: le futur proche c.243, le passe compose c.243, le futur simple c.245; 4) повторити числівники.

Алгебра: підручник О.Істер "Алгебра 7" 1) Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. Параграф 10 № 314-318, 328-332. 2) Додавання та віднімання многочленів. Параграф 11 № 344-347, 355-359, 369-373. 3) Множення одночлена на многочлен. Параграф 12. № 385-389, № 397-401, 409-413. 4)Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки. параграф 13 №423-427, 436-440, 450-454. 5) Множення

Кiлькiсть переглядiв: 26038

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.